Hoe verwijder ik whatsapp definitief?

Hoi,

Ik heb mijnnwhatsapp vele malen op mn iphone verwijderd maar mn account blijft bestaan, dus mensen kunnen me ook nog appen...Hoe verwijder ik mijn gehele whatsapp account? En stel dat je een blackberry hebt je verwijderd whatsapp.. is je account dan wel automatisch verwijderd?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Apps
2K

Het beste antwoord

Op je telefoon klik op Instellingen en vervolgens opties een geavanceerde opties en toepassingen. Nu bladeren door je apps totdat je WhatsApp kunt selecteren en kunt verwijderen.

Whatsapp is niet VOLLEDIG te verwijderen van je telefoon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja ik heb die app wel kunnen verwijdere maar niet dat account dus mensen kunnen me daar wel op appen... en dat wil ik niet. Ik had een vriendin die whatsapp had en nu staat er opeens bij haar naam geen status meer enzo....als je op haar naam klikt staat er invite to whatsapp... dus zij heeft hij blijkbaar wel kunnen verwijderen.. zij had een blackberry
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je contactpersonen moeten jouw verwijderen..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jouw-w

Andere antwoorden (1)

Nee, met geen 1 toestel word je accaunt verwijderd dat blijft bestaan. Op je eigen telefoon kun je het wel verwijderen maar ze kunnen je blijven whatsappen alleen dan komt niets bij jou binnen geen melding en dergelijke. En mensen die jou whatsappen blijven maar 1 vinkje zien dat is teken dat jij of iemand die geen whatsapp heeft dat niet heeft gelezen. Het is wel nadeel dat het niet compleet verwijderd word. İk heb ook zoveel mensen in mijn lijst die geen whatsapp meer hebben maar toch in mijn lijst staan. Gelukkig dat ik ze wel kan verwijderen maar na elke verversing van contact personen komen ze weer terug dubbel werk bah..

Hopelijk heb ik je kunnen helpen ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel!
Jaaa ik dacht dat al...
maar een vriendin van me die whatsapp had... nu zie ik haar niet meer in de whatsapp lijst staan en als k haar naam aanklik staat er
Invite to whatsapp..?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat gebeurd wel eens vind het ook heel raar en naar :s probeer haar telefoon nummer plaats van +31 0031 of via je whatsapp je contact personen verversen en dat doe je via instellingen ergens onderin staat werk favorieten bij misschien dat het dan terug komt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry had je vraag verkeerd begrepen, het is laat :)..
Dat weet ik dan niet is wel vreemd. Ik heb dat zelf nog niet meegemaakt maar heb bv vrienden in mijn lijst die al een jaar geen whatsapp meer hebben die hadden ook bb. Als je whatsapp blijft gebruiken, als je status dus wanneer die gene voor het laatst whatsapp heeft bezocht niet kan zien dan heeft die gene jou geblokt of in jou geval zijn/ haar whatsapp verwijderd.